Sunny dreams

Witajcie bardzo cieplutko :)

Dziś pochmurno, brak słońca i krople na szybie - taki właśnie dzisiaj mam widok za oknem.
By przełamać tę pochmurność zawsze można pomarzyć i to o słońcu i nie tylko. Więc przyszłam dziś do Was z kolejną kartą ATC - "Sunny dreams".
Karta wpisała się w moje Linkowe Party - Słonecznie, na które oczywiście zapraszam. :)
Na karcie nie ma słońca, ale poszłam za to w ciepłe kolory.



Tak wygląda druga strona mojej Karty - stempelek jest z Pinterestu.





Pozdrawiam Was bardzo bardzo słonecznie :)))

10 komentarzy :

  1. Śliczna kartka!
    Na dworze pochmurno, ale w sercu radośnie i słonecznie - a to najważniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze sobie trzeba poprawić humor Iwonko :)

      Usuń
  2. O matko, ile ja ATC kiedyś robiłam! Setki! ;) U nas też dziś pochmurno i pada od rana...

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, słoneczna, prawdziwie letnia praca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka..:) masz w tym kochana talent..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusiu! Bardzo ładna i Kolorowa karteczka - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka