Wiosenna Zabawa - rozwiązanie

Witajcie cieplutko :)))



Oto nadszedł ten radosny dzień - czas na zakończenie Wiosennej Zabawy :)
Na początek bardzo, bardzo dziękuję wszystkim Dziewczynom, które włączyły się do zabawy. A były to : Małgosia Zoltek, Ula K., Ela Kalisz, Czarna Dama, Basia Pawlak, Małgosia Burczyk, Agnieszka Wardzińska, Agnieszka Tarkowska, Barbetka K, Karolina S, Violka, AgnieszkaR, Pasje Violi.

Czas na podsumowanie głosowania!!!

Praca, która otrzymała najwięcej głosów to wiosenny haftowany obrazek AgnieszkiR .



Zapraszam serdecznie na bloga Agnieszki: http://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com

Banerek dla zwycięskiej pracy.



Ponieważ wszystkie Wasze prace były piękne i jak widać za oknem przywołały wiosnę każda z nich tak naprawdę wygrała. 
Dlatego przygotowałam banerek dla Wszystkich, który można zamieścić na swoim blogu :)))


Dziękuję pięknie  jeszcze raz i bardzo cieplutko pozdrawiam i do następnego. :)))

Agnieszkę poproszę o kontakt mailowy - chodzi o adresik na który mam wysłać wygraną - niespodziankę :)))

12 komentarzy :

  1. Wspaniale! Gratuluję Agnieszce a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Agnieszce!
    Przepiękny haft wyszedł spod jej rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Bogusiu za zabawę,a Agnieszce serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny haft :) Widać w nim wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Agnieszki i dzięki za wiosenną zabawę!
    Dzięki za banerek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni a Tobie Bogusiu dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serio wygrałam? Aż wierzyć mi się nie chce, ale jestem bardzo szczęśliwa, że moja praca się spodobała :) Tym bardziej szczęśliwa, że nigdy niczego w blogowych zabawach nie wygrałam, to jest mój debiut :) Bogusiu serdecznie dziękuję za zorganizowanie zabawy i za piękny banerek. Zaraz go umieszczę na blogu :) Wszystkim dziewczynom dziękuję za gratulacje i za wspólną zabawę :) Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Agnieszki. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca, gratulacje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka